Więcej informacji?
tel. 600-701-830
Sprzedajemy tylko oryginalne produkty z ważną gwarancją, jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą marek:
tissot logo certina logo doxa logo atlantic logo CK logo CK biżuteria logo Swatch logo adriatica logo frovana logo delbana logo diesel logo hugo boss logo fossil logo skagen logo

Reklamacje

Problemy z działaniem zegarków, które kupili Państwo w naszym sklepie, zdarzają się bardzo rzadko. Nie mniej jednak jak w każdym urządzeniu może czasem wstąpić problem z działaniem. Jeżeli zaobserwowali Państwo jakiś kłopot w swoim czasomierzu proszę postępować według poniższych instrukcji. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, czy dana usterka jest objęta gwarancją prosimy przeczytać warunki gwarancji, które były dołączone do zegarka. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Reklamacje gwarancyjne zegarków Tissot, Certina i Swatch:

Adres serwisu:

Swatch Group Polska Serwis

ul. Marynarska 15

02-674 Warszawa

tel. 22 256-81-03 (reklamacje Tissot, Certina)

tel. 22 256-81-06 (reklamacje Swatch)

  • Reklamację zegarków Tissot, Certina i Swatch z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Swatch Group Polska, ul. Marynarska 15, Warszawa
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Możemy również zamówić do Państwa kuriera GLS, który odbierze zegarek od Państwa i zawiezie go do serwisu gwarancyjnego w Warszawie, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. W tym przypadku nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z wysyłką. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o napisanie do nas maila, w którym prosimy podać imię, nazwisko, adres odbioru zegarka oraz numer telefonu komórkowego dla kuriera. Zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Reklamacje gwarancyjne zegarków Calvin Klein:

  • Reklamację zegarków Calvin Klein z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu Swatch Group Polska, ul. Marynarska 15, Warszawa. Serwis Swatch Group wyśle zegarek do serwisu gwarancyjnego, który znajduje się w Szwajcarii.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą Państwo również wysłać zegarek do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Nasz sklep wyśle zegarek do serwisu gwarancyjnego, odeślemy Państwu zegarek, gdy serwis po naprawie dostarczy go nam. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o zapakowanie w bezpieczny sposób i przysłanie zegarka wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Reklamacje gwarancyjne zegarków Hugo Boss:

Adres serwisu:

Anyro & Co. Sp.z o.o. Serwis

ul.Poleczki 13

02-822 Warszawa

tel. 22 46-45-907

  • Reklamację zegarków Fossil , Diesel i Hugo Boss z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki – polecamy butiki SWISS zlokalizowane w galeriach handlowych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Anyro, ul. Poleczki 13, Warszawa
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą Państwo wysłać zegarek bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego – dane serwisu wraz z numerem telefonu i adresem e-mail znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej.Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o zapakowanie w bezpieczny sposób i przysłanie zegarka na adres serwisu wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Reklamacje gwarancyjne zegarków Adriatica i Grovana:

Adres serwisu:

Alkor Sp.z o.o.Serwis

ul.Słowiańska 4

48-300 Nysa
tel. 077 40 91 610

  • Reklamację zegarków Adriatica i Grovana z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Nysie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Reklamację zegarka można złożyć w jednym z serwisów zlokalizowanych w całej Polsce. Listę serwisów znajdą Państwo tutaj:
  • BIAŁYSTOK
    Kasperiuk Salon Zegarmistrzowski
    ul. Suraska 1 lok. 1

    BIELSKO-BIAŁA
    Zdzisław Balcerzak,
    ul. T. Sixta 7

    BOCHNIA
    Jacek Kruk, ul. Szewska l

    BYTOM
    Antoni Iskała, ul. Dworcowa 6

    CHORZÓW
    Edmund Gruszczyński
    F.H. „Chronos”, ul. Powstańców 15

    ELBLĄG
    BERYL Złotnik Zegarmistrz
    Stanisław Piekara,
    ul. Nitschmana 3

    GDAŃSK
    AWA Sklep Jubilerski
    Zegarmistrz Wojciech Kotkowski,
    ul. Miszewskiego 17

    GLIWICE
    Zakład Zegarmistrzowski
    Tadeusz Skałbania. Gliwickie
    Centrum Handlowe (parter stoisko
    nr 17, ul. Zwycięstwa 52)

    GORZÓW WLK.
    Dariusz Siuciak, ul. Sikorskiego 16

    GRUDZIĄDZ
    Janusz Bałdyga Zakład
    Zegarmistrzowski,
    ul. Śniadeckich 26

    JAWORZNO
    Salon Zegarmistrzowski
    Maciej Adamiak
    Sienkiewicza 9

    JAROSŁAW
    Jacek Brodowicz
    Zegarmistrzostwo Dom Rzemiosła,
    ul. Św. Ducha 8

    KATOWICE
    Zakład Zegarmistrzowski
    (wejście od, ul. Francuskiej.
    ul. Szafranka 1

    KATOWICE
    Krystian Przybyła
    Zakład Zegarmistrzowski,
    Al. Korfantego 36

    KLUCZBORK
    Zakład Usługowo- Handlowy
    Rzeczoznawca Janusz Sołowski,
    Rynek 7

    KŁODZKO
    Mariusz Paszkiewicz,
    Pl. Chrobrego 9

    KNURÓW
    Arkadiusz Cyprys,
    ul. Niepodległości 10

    KOZIENICE
    Lech Gliniewski, ul. Warszawska 1

    KONIN
    BAJERSKI - Piotr Bajerski,
    ul. Dworcowa 4

    KROTOSZYN
    RÓJ Jerzy Rogacki, Pl. Wolności 1

    LESZNO
    Paweł Kozłowski, ul. Łaziebna 21

    LĘBORK
    Piotr Gołąbek, Pl. Pokoju 23/25

    LUBIN
    Zakład Zegarmistrzowski Jerzy
    Bilmon, ul. Armii Krajowej 23

    LUBLIN
    Zakład Zegarmistrzowski J. Batyra
    S. Gardziński, ul. Narutowicza 47

    LUBLINIEC
    Zakład Zegarmistrzowski Henryk
    Budzyński, Pl. Kościuszki 6

    MYSŁOWICE
    Mieczysław Budziński,
    ul. Bytomska 2

    NOWY SĄCZ
    Czesław Pietrzak, ul. Staszica 9

    OŁAWA
    Eugeniusz Kazimierczak, Rynek 36

    OPOLE
    Zakład Zegarmistrzowski
    Jerzy Deputat, ul. Reymonta 35

    OŚWIĘCIM
    Mariola, Wojciech Senkowscy,
    ul. Jagiełły 2

    PABIANICE
    F.H.U.P. “CHRONOS” Zbigniew
    Raszewski, ul. Św. Jana 14

    PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
    F.H.U. Henryk Włóka D.H.
    MILENIUM /parter/
    ul. Sienkiewicza 16 B

    POZNAŃ
    Jacek Skąpski Serwis Zegarków
    Szwajcarskich, ul. 28 Czerwca
    1956 nr 123

    POLKOWICE
    Zegarmistrzostwo Tomasz Serwa,
    ul. Młyńska 1

    RACIBÓRZ
    Piotr Pośpiech Zegarmistrz
    „Tik Tak” Dworzec PKP

    RYBNIK
    Kozany S.C., ul. Korfantego 9

    RZESZÓW
    Zakład Zegarmistrzowski
    Stanisław Bielański
    ul, Grunwaldzka 7

    SANDOMIERZ
    Zakład Zegarmistrzowski „TAKT”,
    ul. Mickiewicza 11

    SŁUPSK
    Michał Ziemiec
    Al. Wojska Polskiego 40

    SOSNOWIEC ZAGÓRZE
    ORIENT - Marek Czerwiński,
    ul. Ks. F. Błachnickiego 3

    STARGARD SZCZECIŃSKI
    Zakład Zegarmistrzowski Witold
    Młyńczak, ul. Reja 10/13

    STRZELCE OPOLSKIE
    Henryk Bugiel, ul. Rynek 10
    SZCZECIN
    Chronos Mirosław Ciesielski,
    ul. Gen. L. Rayskiego 5

    ŚWIDWIN
    Edward Balicki,
    ul. Połczyńskiego 5
    TARNÓW
    J.R. Mróz, ul. Katedralna 5

    TORUŃ
    F.U.H. „Czas” Bogdan Szczepaniak,
    ul. Mickiewicza 92

    TYCHY
    Firma QUARTZ Jacek Zając,
    Al. Niepodległości 87

    WAŁBRZYCH
    Ryszard Czernicki,
    Pl. Obr. Stalingradu 6
    WARSZAWA

    STREFA CZASU - Galeria Mokotów,
    ul. Wołoska 12
    WARSZAWA
    „Gold-Top”, ul. Nowogrodzka 16

    WŁOCŁAWEK
    A.B. Walkowiak,
    ul. Rzemieślnicza 1/18

    WROCŁAW
    Bronisław Doliński
    „OMEGA-TISSOT” (tylko zegarki
    szwajcar.), Pl. Uniwersytecki 15 b


    WROCŁAW
    Zakład Zegarmistrzowski
    Magdalena Złocińska,
    ul.Sterowcowa 13/4

    WROCŁAW
    Zakład Zegarmistrzowski ROB TIME
    Robert Fidor
    Ul. Szewska 78

    WRZEŚNIA
    Zegarmistrzostwo Bogdan
    Czekalski, ui. Chrobrego 15

    ZAWIERCIE
    Cecylia Skipirzepa,
    ul. Powstańców Śląskich 4

    ZDUŃSKA WOLA
    ul. Sieradzka 44/46

    ZIELONA GÓRA
    Zakład Zegarmistrzowski
    Waldemar Popiak,
    Plac Słowiański 13

    ŻARY
    Zegarki – Złoto Tadeusz
    Smuszkiewicz, Plac Przyjaźni 7
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Nysie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Alkor, ul. Słowiańska 4, Nysa
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą Państwo wysłać Pocztą Polską listem poleconym zegarek bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania i bez paragonu) – dane serwisu wraz z numerem telefonu i adresem e-mail znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej. Zegarek musi być wysłany Poczta Polską listem poleconym (nie Pocztex) z dopiskiem w miejscu przeznaczonym na znaczek " Opłata przerzucona na adresata umowa nr ID216838/S z Pocztą Polską S.A. z dnia 17-12-2012".

Reklamacje gwarancyjne zegarków Doxa, Delbana i Ingersoll:

Adres serwisu:

Classic Watch Serwis

ul.Bojanowskiego 4

40-772 Katowice

tel. 32 352-54-00

  • Reklamację zegarków Doxa, Delbana oraz Ingersoll z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Katowicach. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Katowicach lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Classic Watch, ul. Bojanowskiego 4,Katowice
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą również Państwo wysłać zegarek bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego w Katowicach, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji, zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Reklamacje gwarancyjne zegarków Esprit:

Adres serwisu:

Ray Center Trading Sp. J. serwis

ul. Dereniowa 2/28
02-776 Warszawa

  • Reklamację zegarków Esprit z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Katowicach. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Ray Center Trading, ul. Dereniowa 2/28, Warszawa
  • Reklamację zegarka można wysłać do serwisu gwarancyjnego w Warszawie firmą kurierską DHL na koszt odbiorcy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wówczas nie ponoszą Państwo żadnych kosztów wysyłki. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji, zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zamówić kuriera DHL oraz zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.

Reklamacje gwarancyjne zegarków Atlantic:

Adres serwisu:

ZIBI SERWIS

96-500 SOCHACZEW ul. CHODAKOWSKA 10

Obsługa klienta serwisowego tel. 46 86-20-123

Serwis zegarmistrzowski tel. 46 86-20-125

e-mail: serwis@zibi.pl

  • Reklamację zegarków Atlantic z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Sochaczewie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Sochaczewie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego ZIBI SERWIS, 96-500 SOCHACZEW,ul. CHODAKOWSKA 10
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego ul.Szewska 12, Kraków. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Sochaczewie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Możemy również zamówić do Państwa kuriera FedEx, który odbierze zegarek od Państwa i zawiezie go do serwisu gwarancyjnego w Sochaczewie, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. W tym przypadku nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z wysyłką. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o napisanie do nas maila, w którym prosimy podać imię, nazwisko, adres odbioru zegarka oraz numer telefonu komórkowego dla kuriera. Zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Reklamacje gwarancyjne zegarków FOSSIL, DIESEL:

  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można produkt wysłać na adres:

FAST C/O Expeditors, Warehouse , Al. Krakowska 106 , 02-256 Warszawa , tel. 22 574-2888 , e-mail: reklamacje@fossil.com


  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka. Nasze sklepy mieszczą się w Krakowie:

1.ul.Szewska 12, tel. 12 422-46-91, e-mail: zegarmistrz@zegarmistrz.com

2.ul. Podgórska 34, Galeria Kazimierz, I piętro, tel. 12 2-426-48-32, e-mail:

gk@zegarmistrz.com


  • Jeżeli mieszkają Państwo poza Warszawą lub Krakowem zamówimy do Państwa kuriera DHL, który odbierze zegarek od Państwa i zawiezie go bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego w Warszawie, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. Nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z wysyłką. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o napisanie do nas maila ( zegarmistrz@zegarmistrz.com lub gk@zegarmistrz.com ), w którym prosimy podać imię, nazwisko, adres odbioru zegarka oraz numer telefonu komórkowego dla kuriera. Zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Formularz reklamacyjny wyślemy wówczas Państwu drogą mailową. W tym przypadku, aby dowiedzieć się o postęp reklamacji prosimy zadzwonić pod numer 22 574-2888 lub napisać maila: reklamacje@fossil.com.
Odwiedź także oficjalne strony producentów:
tissot logo certina logo swatch logo CK logo CK biżuteria logo
{nocache:e8bffd71309c066361f6d1bfa8d66868#0}

Wszystkie loga, symbole, obrazy, projekty graficzne oraz oznaczenia firmowe prezentowanych marek oraz pozostała treść należąca do prezentowanych marek podlegają ochronie na mocy przepisów prawa autorskiego, prawa o znakach towarowych, praw do wzorów oraz innych praw prezentowanych marek.

{nocache:e8bffd71309c066361f6d1bfa8d66868#1}
Sklep internetowy Shoper.pl